ucieczka do raju, czyli kinomaniacy odbiór!

09:22 6 Comments A+ a-

Merhaba! Mam teraz takie urwanie głowy, że już sama nie wyrabiam! Zmiana pracy, zajęcia na uczelni, nowe projekty i mało godzin na sen. Jedyną rzeczą, która trzyma mnie jest fakt, że mój osobisty Pan Turek przyjeżdża do mnie w grudniu. <3 ahhhh! <3
Jednak przechodząc do rzeczy mam dla Was kolejne trzy filmy! Mam dużo zaległości, ale będę się starała nadrobić. Mam już kilka pomysłów na nowe posty. To zaczynajmy!

Aşk Tutulması
Idealny film dla fanów Fenerbahçe. Jako, że jestem wielką fanką Galatasaray to o wiele lepiej oglądałoby mi się gdyby główny bohater był fanem mojej drużyny, ale jakoś to zniosłam. Ona, piękna kobieta biznesu. On fanatyk Fenerbahçe. Co ich łączy..brak szczęścia w miłości. Na pierwszy rzut oka zupełnie różni ludzie, ale rodzice zawsze czuwają. :D film jest naprawdę zabawny! W 'Evim sensin' Fahriye Evcen strasznie mnie irytowała, a tutaj naprawdę zagrała idealnie! Jej mimika twarzy jest fenomenalna. Co więcej mamy tutaj ciacho, na które można sobie popatrzeć. Odkąd zobaczyłam 'Aşk geliyorum demez' stał się on jednym z moich ulubionych aktorów. Jest nim nie kto inny jak Tolgahan Sayisman. Uważam, że nikt nie zagrałby tego lepiej. Podsumowując zdecydowanie polecam!
Ocena: 9/10








Bir Avuç Deniz
Dlaczego obejrzałam ten film? Bo jest na zalukaj.tv z polskimi napisami. :D aa nie często zdarza się znaleźć turecki film na polskich stronach. Jest to typowy romans. Jednak nie zachwycił mnie tak jak inne. Nie mogłam znieść Berrak Tüzünataç. Po prostu nie mogłam. Zupełnie mi się nie spodobał sposób w jaki grała. Głównym bohaterem jest Mert (Engin Altan), który po skończeniu studiów w USA postanawia wrócić do rodzinnego Stambułu. Razem w przyjaciółmi i swoją dziewczyną wybierają się na rejs. Niespodziewanie poznaje tam Deniz. Dziewczyna całkowicie zmienia nastawienie Merta do życia. Po 6 miesiącach te zmiany są widoczne, a jego matka zrobi wszystko by nie pozwolić swojemu synowi stać się człowiekiem, którym on tak naprawdę nie jest. Jeżeli ktoś ma wolny wieczór to polecam obejrzeć, ale nie nastawiajcie się na wielkie 'wow'.
Ocena: 5/10














Romantik Komedi

Zakręcona komdia o trzech przyjaciółkach. Esra, Didem i Zeynep traktują się jak siostry i mieszkają razem, a ich życia są całkowicie różne. Zeynep w końcu się zaręcza, Esra postanawia zmienić pracę i rozpocząć nowe życie. W firmie reklamowej interesuje się swoim dyewktorem Mertem, a Didem szaleje za przyjacielem Merta - Cemem. Jest ty typowy babski film akurat na długie jesienne wieczory. Pierwsza część mi się podobała. Teraz mam zamiar zabrać się na drugą. Tak więc jak najbardziej polecam!
Ocena: 7/10




Wiem, że obiecałam wpisy sportowe, ale przeceniłam swoje możliwości i nie dam rady :< cierpię z tego powodu, ale mam tyle na głowie, że nie dam rady. Jednak poniżej wstawiam tabelkę po 9 kolejce. Troszkę się zmieniło. Galatasaray depcze po piętach Fenerbahçe. Zobaczymy co z tego wyniknie. :)






Dobra, to trzymajcie się tam! Ja dzisiaj idę na nockę do pracy i potrzebna mi będzie siła! Idę po kawę i do boju! Nie dajcie się i życzę miłego oglądania!
İyi akşamlar! 




6 komentarze

Write komentarze
Martuś
AUTHOR
23 listopada 2014 15:27 delete

hej,
oglądasz te filmy na zalukaj, czy gdzieś jeszcze ?
Z angielskimi napisami czy po turecku ? :)
Pozdrawiam :)

Reply
avatar
Amelia
AUTHOR
24 listopada 2014 04:03 delete

hej. :)
na zalukaj.tv jest tylko jeden z filmów tak jak wspomniałam wcześniej. :) ewentualnie film 'Turecki dla początkujących', który opisze w najbliższym czasie. filmy oglądam z angielskimi napisami. wcześniej była strona, gdzie były filmy tureckie w angielskimi napisami, niestety teraz ona już nie funkcjonuje. gdy chcę obejrzeć jakiś film najpierw szukam na różnych stronach. (niestety w tureckim jestem dopiero na A2 i nie jestem w stanie zrozumieć bez napisów filmu).Raz udało mi się nawet na YouTube znaleźć. Jeżeli nigdzie nie ma filmu to ściągam go przez torrenty a potem osobno szukam napisów. Czasami to trochę trwa, ale wiem, że warto. :) teraz właśnie ściągam sobie 'Sev beni' :)

Reply
avatar
Anonimowy
AUTHOR
25 listopada 2014 15:14 delete

zapraszam do mnie http://myownturkishdelight.blogspot.com/ :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
10 grudnia 2016 08:40 delete

Hej, poszukuję tego filmu Aşk Geliyorum Demez i nie mogę go nigdzie znaleźć... pomożesz?

Reply
avatar
JG
AUTHOR
28 grudnia 2016 08:17 delete

Jeśli znasz rosyjski, wpisz w wyszukiwarkę oryginalny turecki tytuł filmu i dodaj
"na russkom" Na pewno się pokaże (z napisami cyrylicą) Pozdro JG

Reply
avatar
2 kwietnia 2021 01:57 delete

Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

Reply
avatar