Hoşgeldin, Topkapı Saray! czyli witajcie znowu w haremowej twierdzy!

11:43 0 Comments A+ a-

Witajcie! Jakiś czas temu pokazywałam Wam, że w Empiku znajduje się książka o Sułtance Kösem. Początkowo byłam do tej książki dosyć sceptycznie nastawiona, bo zraziłam się troszkę po 'Haremie Sulejmana', po której spodziewałam się większego WOW. Różnica między tymi dwoma pozycjami jest taka, że 'Harem Sulejmana" został napisany na podstawie filmu, a książka 'Sułtanka Kösem w haremie' była inspiracją do nakręcenia kontynuacji 'Wspaniałego stulecia".




Muszę przyznać, że od pierwszych stron książka jest niesamowita. Owszem różni się znacznie od serialu. W pewnych momentach fabuła toczy się inaczej, a w innych jest uzupełnieniem serialowych scen. Czyta się ją bardzo szybko i jak się zacznie to naprawdę ciężko skończyć.
Ponadto zachwyca piękną okładką, która od samego początku przykuła moją uwagę. Wiecie jak bardzo jest to dla mnie ważne :) Trzeba przyznać, że akcja toczy się dosyć wolno, ale jest to tak opisane, że nie jest to żaden problem i czytelnik się w ogólnie nudzi, bo ciągle dowiaduje się nowych rzeczy! Jeśli jesteście ciekawi to sami sprawdźcie, ale naprawdę warto!
Widziałam, że dostępna jest już druga część. Jak  tylko ją dorwę i przeczytam to dam Wam znać czy warto! Na chwilę obecną jestem na tak! Warto ją kupić przez Empik Online, bo są atrakcyjniejsze ceny niż w sklepie stacjonarnym. ;)
I część TUTAJ
II część TUTAJ