seni çok özledim, czyli co robić by nie zwariować gdy On tam, a Ty tu.

08:16 2 Comments A+ a-

Merhaba! Dzisiaj tak coś na poważnie troszkę. Związek na odległość? Część z nich naprawdę może przetrwać! Co zrobić by się nie poddać? Sama jestem w takiej sytuacji. Moje tureckie Love jest od ponad 3 miesięcy w Stambule, a ja w Warszawie. Wcześniej obydwoje byliśmy przez 2 lata razem tu w Polsce. Podam Wam kilka sposobów, by przetrwać ten czas rozłąki i się nie załamać!

1. przestań myśleć w sposób: ahh ciekawe co robi moje Love w tym momencie.. tak bardzo tęsknie.. <płacz>. NIE! NIE! NIE! i jeszcze raz NIE! Właśnie takie myślenie może doprowadzić nas do stanu szaleństwa. Ja rozumiem, że się martwimy, tęsknimy, ale w tym czasie trzeba się skupić na sobie. Trzeba obrać sobie plan działania. Staraj się być cały czas zajęta, by nie myśleć za dużo!

2. NIE MA UŻALANIA SIĘ NAD SOBĄ! same sobie wybrałyśmy taki los i o! myślimy pozytywnie! pojechał, ale jak kocha to wróci! nie zmieniaj swojego życia. żyj tak jakby to było normalne. owszem nie spotykacie się już tak często, ale za to masz czas na inne rzeczy! we wszystkim trzeba widzieć jakąś pozytywną stronę! pomyśl sobie, że taki wyjazd to doskonały test dla Waszego związku. Jeżeli przetrwacie to znaczy, że już nic nie jest w stanie zniszczyć uczucia między Wami. myśl o Nim, ale nie 24h na dobe! Ja nie uważam, że masz zapomnieć! nie zrozum mnie źle. po prostu trzeba znać granicę. :)

3. znajdź jakiś nowy cel w tym czasie! ja wymyśliłam sobie, że poprawię swój brzuch i nogi i zaczęłam chodzić na siłownię. jazda rowerem, bieganie i skupianie się na sobie! zaskocz Go, gdy się zobaczycie! nie mówię, że od razy każda ma robić to samo, ale znajdź punkt, do którego będziesz dążyć. przyznam, że jest to doskonały zabijacz czasu. dni mijają bardzo szybko, zaś ja wyglądam lepiej, a nasze spotkanie jest coraz bliżej.

4. zamiast czekać bezczynnie na każdą Jego wiadomość czy telefon zrób coś pożytecznego! z tej racji, że mój partner jest Turkiem, każdą wolną chwilę wykorzystuję na naukę tureckiego. wiem jak bardzo jest dumny, gdy staram się mówić do niego w jego ojczystym języku i to daje mi jeszcze większą motywację. aa wiecie ile radości mi to samej daje?

5. nie uciekaj od znajomych! nie ma co płakać w czterech ścianach!  nie chodzi mi tu o wielkie imprezowanie, ale o zwykłe spotkania wśród przyjaciół! nie jesteś sama! jeżeli nie czujesz się swobodnie wśród nich, bo nie potrafią zaakceptować Twojej decyzji o związku na odległość to jest jeszcze facebook! jest wiele grup łączących Polki, które są w związkach z obcokrajowcami! na pewno niejedna kobieta jest w takiej sytuacji jak Ty! tam na pewno znajdziesz osobę, która Cię zrozumie. (znam z własnego doświadczenia!)

Dziewczyny, ja doskonale wiem ja ciężko jest i że łatwo to się wszystko mówi, ale naprawdę musicie być silne! Trzeba myśleć pozytywnie i iść do przodu. Czasami sama muszę się wypłakać, bo po prostu jest mi źle. ale dalej czekam. może naiwnie, ale cóż.. this is love. :) osobiście ważne dla mnie są rozmowy przez telefon, Jego głos mnie zawsze uspokaja. rozmowy przez Skype przypominają mi dlaczego tak właściwie Go kocham. naprawdę to są magiczne chwile. tak więc nie załamujcie się! bądźcie silne! Nawet jeżeli jest źle to potem będzie już tylko lepiej! Jeżeli jesteście pewnych swoich uczuć to nie przejmujcie się gadaniem innych i róbcie swoje! Trzymam kciuki! :)





2 komentarze

Write komentarze
Ilkamaja
AUTHOR
15 marca 2016 06:47 delete

Tak bycie z obcokrajowcem wymaga ogromnej siły woli, odwagi i prawdziwej miłości.

Reply
avatar
Amelia
AUTHOR
15 marca 2016 07:38 delete

no i dwie osoby muszą chcieć. :) u mnie po 3 latach się rozpadło, a byliśmy tylko rok na odległość. :)

Reply
avatar