Kinomaniscy robimy reaktywację, czyli 3 tureckie filmy dostępne w Internecie

06:12 0 Comments A+ a-

Merhaba!
Dawno nie było takiego wpisu jak ten, czyli.. mam kolejne trzy propozycje filmów tureckich :) Dostaję od Was mnóstwo wiadomości na temat, gdzie takie filmy można obejrzeć. Niestety, strona, na której obejrzałam większość z nich już nie funkcjonuje. Po prostu została zamknięta. Próbując więc wyjść na przeciw Waszym zapytaniom, w dzisiejszym wpisie poznacie 3 filmy, które możecie znaleźć na Youtube czy Faceook'u. Co prawda, z napisami po angielsku, ale lepsze to niż nic. :)
Zaczynajmy!

Seni seviyorum adamım!
Powiem Wam, że w zeszły czwartek usiadłam do komputera i pomyślałam, że obejrzę sobie jakiś turecki film, bo przecież dawno nie oglądałam. Spodobał mi się tytuł, pomyślałam, że to na pewno jakiś fajny romans. Tym bardziej, że w filmie gra Gizem Karaca, która gra w moim ulubionym tureckim serialu Güzel Köylü. Taaak.. po 25 minutach już ryczałam. Film jest dosyć smutny, ale naprawdę warto go obejrzeć. Pokazuje, że w życiu ważne są tylko chwile oraz że trzeba walczyć o marzenia, bo życie nasze jest niezwykle kruche.

Ezel, młoda dziewczyna, skacze z klifu. Chce popełnić samobójstwo. Ratuje ją młody rybak - Berk. Oboje mają sekrety. Ona tajemnicza, on zimny i nieprzyjemny gość. Dlaczego? Sami zobaczcie jak silna jest miłość. :) Naprawdę chciałabym Wam powiedzieć więcej, ale tym razem naprawdę mi zależy byście ten film zobaczyli :) Naszykujcie tylko tonę chusteczek, bo bez tego nie da rady!

Powiem Wam, że widziałam już mnóstwo amerykańskich filmów w tej tematyce. Żaden z nich nie wywołam we mnie tyle emocji, co ten. Może to chodzi o styl, w jakim tureckie filmy są robione.

W ogóle jedna rzecz utkwiła mi w pamięci. Muzyka. Piosenki są niezwykle piękne i poruszające. Sama piosenka, którą będzie śpiewała Gizem jest przecudowna. Co więcej prosta więc łatwo można ją zrozumieć bez tłumaczenia :D Moje ego znacząco wzrosło haha :)

Wiecie, który moment spodobał mi się najbardziej? To już było bliżej końca. Ezel i Berk są w Stambule. Ona jest tam pierwszy raz. Nagle się zatrzymuje i nasłuchuje.. nasłuchuje muzyki miasta. Wszystkie dźwięki jakie ono wydaje są dla niej niczym muzyka, którą ona wychwytuje. Jest nią zachwycona i nagle widać błysk w jej oczach. Mówi, że życie jest piękne. I nagle sobie uświadamiasz, że tak. Życie jest naprawdę piękne, a piękno kryje się w takich małych rzeczach :)

Po raz kolejny mówię, obejrzyjcie. Zobaczycie, że warto :)

Film obejrzeć możecie TUTAJ.



(widok na piękny Istanbul / jeden z piękniejszych momentów w filmie)


Hadi İnşallah
Jeśli jednak szukacie lekkiej komedii to ten film idealnie przypadnie Wam do gustu. Jest to połączenie Bridget Jones z Kopciuszkiem. Pokazuje, że marzenia się spełniają, a idealny facet może zakochać się w zabawnej, szarej myszce. Nie uroda czy tusza są ważne, ale właśnie osobowość. :)

Pucca właśnie skończyłam studia w Ankarze i wraca do rodzinnego Izmiru. Ojciec załatwia jej pracę w telewizji. Tam poznaje przystojnego dziennikarza, który z pozoru wydaje się niedostępny. Czy da radę go zdobyć? Jakie sztuczki będzie stosować? Z jakim skutkiem? Sprawdźcie! W zasadzie zobaczycie.. jak nie flirtować z facetami! :D

Zabawa i śmiech gwarantowane. Po gorszym dniu wręcz wskazane!

Film znajdziecie na stronie Facebookowej, którą niedawno odkryłam. Jest on w dwóch częściach. Nie jest on doskonałej jakości, ale da się obejrzeć. To nie będzie zmarnowane 1,5 godziny :)

Film znajdzie na stronie TUTAJ.




Bana masal anlatma
Trzecią propozycją będzie dla Was.. no taka bajka :) Film w stylu "Zaczarowanej". Również świetna komedia na ponure dni.

Riza jest kierowcą minibusa. Zakochał się i śledzi jedną ze swoich pasażerek. Nie wie jak do niej zagadać. Pewnego dnia ona prosi go o wywiad, który potrzebny jest jej na uczelnie/do szkoły. Dowiaduje się, że niestety ona ma już narzeczonego. Tego samego wieczoru przez przypadek znajduje dziewczynę - Ayperi. Od tego momentu robi się nam bajkowo. Gdy Riza był mały, ojciec opowiadał mu baśń o pewnej Ayperi, która była niezwykle piękna. Niestety musiała uciekać z wioski, ponieważ sułtan rozkazał ją zabić ze względu na jej urodę. Jak to się stało, że po 20 latach od usłyszenia tej historii dziewczyna pojawia się w Stambule? No właśnie, sami zobaczcie :)

Jest to naprawdę lekka komedia, którą się miło ogląda przy niedzielnej kawie. Osobiście uwielbiam film "Zaczarowana" więc tym bardziej miło mi się oglądało. :)

Film możecie zobaczyć na tej stronie Facebookowiej, co pokazałam w poprzednim poście  TUTAJ. Musicie zjechać sporo w dół. Film został dodany 4 grudnia 2016r. Patrzcie na daty i szukajcie :)




Na dziś to wszystko, co chciałam Wam pokazać. Wracam do oglądania tureckich filmów więc mam nadzieję, że kolejne propozycje będę Wam mogła wkrótce pokazać.
Teraz życzę Wam miłego dnia!
Do zobaczenia!