Kinomaniacy reaktywacja, czyli dwie propozycje na wolne, relaksacyjne wieczory

01:41 0 Comments A+ a-

Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do Was z dwoma filmami. Tak skromnie tym razem, ale zbieram materiały do postów, na tematy które prosiliście. Proszę więc o jeszcze troszeczkę cierpliwości. :)

Jak sami widzicie na blogu pojawiły się zmiany w jego wyglądzie. Sama nie jestem pewna czy dobrze to wygląda, czy mam próbować czegoś innego, ale poczekam jeszcze trochę. Jak się nie przekonam to będę szukać czegoś stosowniejszego. :)

Jak już wcześniej mówiłam studiuję marketing medialny i public relations. W czerwcu bronię pracę i dalej idę na magisterkę. Oczywiście pójdę na kontynuację swojego kierunku, ale także zepnę się i.. będę składać na wymarzoną Turkologię! Jak się uda to będzie super, a jak nie to trudno, ale kiedy mam spełniać marzenia jak nie teraz? :) Skłam papiery w czerwcu, więc przez cały czerwiec trzymamy kciuki!

Jeżeli chcecie zobaczyć, co mam dla was to klikamy 
<Czytaj wiÄ™cej>  :) (jeszcze pracujÄ™ nad lepszÄ… wizualizacjÄ… tej opcji wiÄ™c wybaczcie mi te wszystkie wpadki. Krążę miÄ™dzy pracÄ…, studiami i bibliotekÄ…, w której piszÄ™ pracÄ™ dyplomowÄ… :) >



Ask sana benzen
DÅ‚ugo przymierzaÅ‚am siÄ™ do tego filmu. OczywiÅ›cie kluczowym powodem, dlaczego chciaÅ‚am go sprawdzić byÅ‚ nie kto inny jak Burak Ã–zçivit, znany wczeÅ›niej z roli MalkocoÄŸlu Bali Beya z MühteÅŸem Yüzyıl. W momencie oglÄ…dania jakie byÅ‚o moje zdziwienia, gdy jednym z głównych aktorów okazaÅ‚ siÄ™ także Selim Bayraktar, czyli Sümbül Aga! Dwóch ulubionych aktorów w jednym filmie? Czemu nie!?
Do pewnego nadmorskiego miasteczka przybywa piÄ™kna, mÅ‚oda dziewczyna Deniz (Fahriye Evcen). Ali (Burak Ã–zçivit) od razu siÄ™ w niej zakochuje. MiÄ™dzy mÅ‚odymi rodzi siÄ™ prawdziwe uczucie. MiÅ‚ość wydaje siÄ™ nie znam koÅ„ca, ale jednak wszyscy mamy tajemnice. W miasteczku pojawia siÄ™ kolejny nieznajomy, który..przybyÅ‚ po Deniz. Jak skoÅ„czy siÄ™ caÅ‚a historia? Tego wam nie zdradzÄ™, bo naprawdÄ™ warto obejrzeć. Film jest bardzo wzruszajÄ…cy, poruszajÄ…cy, a muzyka wywoÅ‚uje ciarki. Na grupie facebookowej ‘Tureckie seriale’ możecie obejrzeć go z napisami po angielsku, wiÄ™c przygotujcie dobre jedzenie, pudeÅ‚ko chusteczek i do dzieÅ‚a!

                                                 




Kocan Kadar Konus Dirilis
 Efsun, główna bohaterka, jest pod ciÄ…gÅ‚Ä… presjÄ… rodziny odnoÅ›nie małżeÅ„stwa. W koÅ„cu poznaje faceta swoich marzeÅ„, Sinana. Jednkże jej życiowe komplikacje wcale nie stajÄ… siÄ™ mniejsze. PomijajÄ…c problemy z rodzinÄ…, to jeszcze musi walczyć z Sinana..babciÄ…! Bardzo szybko wszystko wymyka siÄ™ spod kontroli. BÄ™dzie przechodzić przez piekÅ‚o i bardzo wysokie wody, by speÅ‚niać swoje marzenia i rozpocząć szczęśliwe, spokojne życie z Sinanem. Jednakże nasuwa siÄ™ pytanie czy Å›lub u jego boku to jej marzenie czy może jej rodziny? 
Myślę, że po obejrzeniu sami zdecydujemy. Powiem szczerze, że pomimo wielu negatywnych opinii jakie słyszałam, ten film naprawdę mi się spodobał! Jest humorystyczny, chwilami wzruszający, czyli to co kobiety lubią najbardziej! :) Miła odskocznia od tych wszystkich romansów jakie oglądałam w ostatnim czasie.
Bardzo podobaÅ‚a mi siÄ™ gra aktorów. Wydawali mi siÄ™ tacy autentyczni i naturalni. To jest wÅ‚aÅ›nie to czego brakuje mi w wiÄ™kszoÅ›ci polskich filmów. Jestem pewna, że powrócÄ™ do tego filmu jeszcze nie raz w ponure, nostalgiczne wieczory, gdy bÄ™dÄ™ potrzebowaÅ‚a chwili odprężenia. :)


                                      






Tak jak wspomniałam gromadzę materiały i szykuję dla Was serię dosyć przydatnych postów. Mam nadzieję, że nastąpi to szybko i znajdę czas na te wszystkie rzeczy, które sobie zaplanowałam. Zdecydowanie doba powinna mieć z 5 godzin więcej :P
Tak więc życzę wam cudownego dnia!

Amelia