Nie masz pomysłu na prezent? Sprawdź!

09:24 0 Comments A+ a-

Merhaba!
Święta się zbliżają, a wraz z nimi zakupowa gorączka. Czasem wybór odpowiedniego prezentu jest nie lada wyczynem. Co kupić, by nie sprawić zawodu, a dać mnóstwo przyjemności? To proste! Sprawdź zainteresowania tej osoby! Dziś pokażę Wam pomysły na prezent dla prawdziwych Turkoholików. Zapraszam! :)



O tym sklepie już post pisałam. Znajdziecie post tutaj. Znajdziecie tam wspaniałe przedmioty związane z Turcją. Przeczytajcie mój post, w którym o nim pisałam lub po prostu sprawdźcie stronę <klik>.


Kolejny ze sklepów, w którym zakochałam się niemal od razu. Znajdziecie tam głównie artykuły spożywcze.  Oprócz nich dostępne są także kosmetyki. Co ciekawe za zapis do newslettera dostaniecie 10% zniżki, a zakładając na stronie konto, 5% waszych wydanych pieniędzy zostanie zwrócone! Sama poluję na czajniczek i turecką herbatę i chyba sama sobie sprawię taki prezent :) Gorącą Wam polecam tę stronę, bo dzięki tym produktom poczujcie się jak w Turcji ;)

Dla prawdziwych Turkoholików fajnym prezentem będzie też książka. Polecę Wam kilka pozycji. Mogą to być książki o Turcji, np. Turcja - Półprzewodnik Obyczajowy (więcej informacji znajdziecie tutaj) stworzony przez autorkę Tur-Tur bloga - Agatę.



W Empiku czy Matrasie znajdziecie mnóstwo poradników na temat Turcji. Jednak jeśli osoba, którą chcecie obdarować jest fanką Wspaniałego Stulecia to fajnym pomysłem jest ofiarowanie takiej osobie książki o..sułtankach. O takich książkach pisałam tutaj i tutaj. Jest to zaledwie garstka, którą obecnie oferują księgarnie. Sprawdźcie sami, czy historia o Sułtanie Sulejmanie czy nieopowiedziana jeszcze byłaby lepsza.  :)



Jest też coś i dla fanów piłki nożnej! Jako, że sama jestem fanką Galatasaray, pokażę Wam różne pomysły związane z tą drużyną. :) Takich gadżetów jest mnóstwo, głównie na eBay, ale na allegro również można dostać część z tych rzeczy. Są tam bluzy, torby, koszulki, case'y na telefon. Naprawdę mnóstwo rzeczy! Myślę, że każdy fan Galatasaray, znajdzie tam coś dla siebie.


Na koniec pokażę coś dla osób, którzy są w związku z Turkiem/Turczynką. Strasznie mnie rozczulają te przedmiotu. Uważam, że to naprawdę słodkie, aczkolwiek patrząc, co się ostatnio dzieje trochę ryzykowne. Przykro patrzeć na rosnącą nienawiść, rasizm i nacjonalizm..
Wracając do tematu, patrzcie na to!


Dobrze wiecie, że takie małe drobiazgi, dane od serca cieszą najbardziej. Jest mnóstwo miejsc, gdzie można zrobić nadruk na koszulce. Jak nie macie pomysłu, spróbujcie z tym! :)

Mam nadzieję, że chociaż troszkę Wam pomogłam. Życzę Wam kochani owocnych zakupów i już teraz Szczęśliwych i Wesołych Świąt!